söndag 31 maj 2009

YES!

Jag tror att jag är klar. 9 sidor, 3869 ord.

Ni anar inte hur bra det här känns. Jag är klar. KLAR. Min utbildning är i princip KLAR. Kanske tillkommer någon äcklig liten inlämningsuppgift, men jag har inte ett enda prov kvar!

De som bara läser bloggen och inte känner mig så bra personligen vet inte hur mycket jag har kämpat för det här. Hur många ÅR det har tagit mig. Det här är första gången i mitt liv som jag kan säga att jag har slutfört en utbildning. Vägen hit har varit jobbig, hård, snårig, i princip bara uppförsbacke. Och snart är det över. Hur det än går i höst har jag en klar yrkesutbildning, just den yrkesutbildning jag ville ha.

Om mina nära och kära inte säger den 12 juni att de är stolta över mig ska jag säga upp bekantskapen med dem ;)

5 kommentarer:

  1. Är det OK stt vara stolt redan nu? ;-)

    SvaraRadera
  2. Det låter härligt!! =) Grattis i förskott får man väl säga :)

    SvaraRadera
  3. hörru... me kan redan nu säga att jag e STOLT över dej!!!! Inte lätt å plugga färdigt med en liten son å ta hand om åxå....!!! DU e bara så BÄST!!!!

    SvaraRadera