lördag 9 maj 2009

Synd att du känner så...

Det är synd att du känner så, Anonym. Även om jag till viss del håller med dig. Men titta tillbaka i meandmymen. Hur ofta skrev jag på sista tiden? Och hur ofta handlade det om mer än jag gjort på sista tiden?

Tanken är att det ska bli mer "riktiga" inlägg här också, såklart. Det är ju varvat text med bilder. Och det är ju synd att du tycker att bilderna är skitbilder. Däremot vet jag att i princip resten av min läsarkrets vill se just såna bilder. De vill se kort på Vincent, och om vi/jag gör något speciellt en dag är det väl ett roligare inlägg med en bild? Oavsett om du tycker att motivet är ointressant?

Och handlar inte inlägget "På darrande ben" om något? "Kompetenskort x 2" hade du utan tvekan kunnat hitta i meandmymen också. "Phew". Och "Nu ger jag upp för dagen" är väl ett otroligt bra exempel på något som dels hade funnits i den förra, men som också handlar om något.

Men den här gången kom du iaf med konstruktiv kritik, något jag kan arbeta med. Tack.

1 kommentar:

  1. Hej! Jag fattar inte att du ens orkar bemöta sådan idiotisk kritik. Man bloggar väl för egen och möjligtvis sina näras skull.. Då spelar det ju absolut ingen som helst roll vad nån anonym läsare tycker. Det finns miljontals bloggar och det är helt upp till var och en att välja vad man läser. Jag tycker du skriver bra och det är kul med bilder, men som sagt var, skriv om precis vad du känner för och skit i vad folk tycker! Emma

    SvaraRadera