fredag 15 maj 2009

Min pappa är bäst!

Den 12 juni går jag ju ut min grundutbildning. Äntligen. Som jag har slitit med skolan (och kommer fortsätta ett tag till...). Och dagen till ära kommer jag, ÄNTLIGEN, få bära en studentmössa! En riktigt stor dröm blir äntligen verklighet. Tack vare min pappa, som jag tillsammans med har beställt en idag. Och han betalar.

Många kanske inte tycker att det här räknas som studenten, men de vet inte vad de snackar om. För mig är det exakt vad det är, och jag har helt plötsligt fått en nytändning. Nu fan ska jag orka med de sista veckorna!

PS. En usk-nål är snart också på väg hem... Hihi :)

2 kommentarer:

  1. Jag förstår att detta betyder mkt :) Särskilt jag som inte tyckte vanliga gymnasiestudenten betydde ett jota, mer än att jag slapp min hemska skola/klass som jag inte trivdes alls med eftersom jag kände mig totalt utfryst av både ledning & skol/klasskamrater. Det var bara en befrielse att få slippa dem, däremot ville jag ju plugga, därav pluggade jag ju vidare 1½år direkt efter sommaren efter studenten.

    Snart är du i mål gumman :) Grattis i förskott! Är du färdig nu i sommar o du fortsätter bara läsa tillvalsämnen (för att du vill lära dig mer) eller vad det kallas? Eller har jag fattat fel? Kramar

    SvaraRadera
  2. Sv Absolut hjärtat och en förälders roll är att stötta så länge vi lever har jag märkt. Det spelar ingen roll om ungarna lämnar boet eller inte, man är förälder tills den dagen man dör =)

    SvaraRadera