torsdag 7 maj 2009

Kompetenskort x 2

HLR avklarad. Har kompetenskort på det och på att jag vet vad jag ska göra vid totalt luftstopp. Jag blev klar först av alla, och fick därmed också gå först av alla. Skönt!

Har två saker jag borde göra. Dels gå och handla, men också plugga inför provet om cancer som jag har på onsdag. På tisdag är det prov i folkhälsokunskap. Två veckor senare, arbetsmiljö och säkerhet samt utvecklingsstörning. Plus två hemskrivningar, nervsystemet, endokrina systemet och något i hemsjukvård. Herregud. Ska bli riktigt, riktigt skönt när allt är avklarat.

Blodprovet gick faktiskt asbra. Hon var väldigt duktig. Fick ändå ligga kvar ett tag, just in case.

Är ganska stolt över mig själv för den här veckan. Jag behöver nog egentligen inte gå in på varför. Men jag har visat mig själv att jag kan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar