onsdag 13 maj 2009

Dilemma, dilemma, dilemma

Vincent hade en tröja från Småfolk ("dyrt" barnmärke, reds. anm.) i hans föregående storlek. Jag tycker att den är jättefin! Nypris är väl en sisådär 200 kr har jag för mig.
Jag står i valet och kvalet att spara den, just för att jag tycker att den är så himla fin. Och jag skulle definitivt använda den till ett kommande barn. Och den är unisex.
Saken är att på Tradera går dem för allt mellan 50 kr och 150 kr. Allt beroende på skick och hur populärt motivet är. Skicket på Vincents är fint, och huruvida trycket är populärt vet jag inte.

Pengarna skulle behövas. Men samtidigt är jag rädd, väldigt rädd, för att jag skulle packa ner och skicka iväg den med stor sorg och ögon som nästan svämmar över.

Hjärtat säger spara. Förnuftet säger att det bara är en tröja, och att pengar är bra.

VAD GÖR MAN!?


Och nu går jag och sover. Det har varit en rätt trevlig kväll trots allt. Har både hunnit tvätta och diska och fixa och dona lite, och det ska man väl vara nöjd med :)

1 kommentar:

  1. Min första tanke: Behåll om den är så fin o ger fina minnen! Min andra tanke: Sälj, det går att köpa nytt!

    Jag var nog inte mkt till hjälp ;)

    SvaraRadera