tisdag 26 maj 2009

Att välja glädje

Den här boken har jag fått av mamma. Omtänksamt va? Fast det här ska inte handla om en bok. Kanske om glädje dock.

Det där viktiga mötet var en arbetsintervju. Och den gick riktigt bra. Om jag inte är kriminell (ganska säker på att jag inte är) är jobbet i princip mitt. Och det viktiga samtalet hade också med jobb att göra. Har nämligen en till intervju på torsdag, och det känns väldigt bra inför den också.

Båda jobben har både för- och nackdelar. Som allt. Och jag vet i dagsläget inte vilket som väger tyngst. Vi får se på torsdag helt enkelt.

Hade egentligen inte tänkt säga något om det där på torsdag. Men vadfan. Jag är för glad för att hålla tyst.

Och imorgon ska älskade lilla Vincent komma till mig. Sötis-Vincent :)

2 kommentarer:

  1. Åååh den vill jag låna när du är klar med den

    SvaraRadera
  2. Äger den boken. Jättebra, fick den av min mamma med. Rekommenderas varmt!

    SvaraRadera