tisdag 5 maj 2009

:)

Vad kul att ni uppskattar den här bloggen, med mer bilder osv. Jag har hittat några relativt stora nackdelar, men inte värre än att de går att leva med.

Kommentarsgranskningen är på endast för att jag enkelt ska kunna se när ni kommenterar. Någon bra översikt finns det inte, överhuvudtaget. När jag väl har valt att publicera era kommentarer finns de inte i någon lista någonstans, jag måste gå in på bloggen och kolla varje enskilt inlägg.
Update: insåg att om jag går in på listan över mina inlägg ser jag hur många kommentarer varje inlägg har fått. Så det var ju lite smidigare. Men det förändrar inte det faktum att man inte på något smidigt sätt kan se om man har fått nya kommentarer sen sist man var inloggad, som på blogg.se eller liknande.

Skolan idag var ganska tråkig, men kort. Vi hade egna studier sista lektionen. Imorgon ska vi på studiebesök hela dagen, så jag ställde mig och gjorde pastasallader efter skolan. Jag gillar verkligen inte kall mat (kalla pannkakor osv), så pastasallad blev ett perfekt alternativ!

Ikväll ska vi äta hos Viktors pappa igen, och sen ska jag åka hem till mina favoriter Anna och Saga :) Ska spendera kvällen där imorgon också! Underbart :)

1 kommentar:

  1. men det finns ju en inställning som gör att du får ett mail varje gång du får en ny kommentar! :-) den inställningen är super, och du väljer själv vilken mail det ska meddelas på, jag har den på min msnmail så så fort jag får en kommentar så syns det! :-)

    SvaraRadera