onsdag 13 maj 2009

Jag, i min ensamhet

Sitter här och fördriver lite tid medan jag väntar på att tvätten ska bli klar. Jag har inte så mycket kläder att tvätta här i Södertälje längre, har en hel del hemma hos Viktor, om man säger så... Men emellanåt byter jag de ombyten jag har här, och då blir det ju litegrann. Och Vincents kläder förstås.

Anyway. Ikväll är jag mitt enda sällskap. En tekopp får joina. Och tvätten. Och så ska jag rensa i min ena garderob. Har en hel del klänningar som jag inte ens tittar åt, och de behöver ju faktiskt inte ta onödig plats. Är snart dags för en ny omgång på Tradera, och då kanske de gamla klänningarna ger mig lite nya pengar att köpa nya för ;)

Har idag sökt inriktning för min utbildning. I augusti drar den igång, och fram tills dess kommer jag läsa sommarkurser (om jag kommer in, vilket jag borde?). Nu vill jag bara bli klar med det där himla pluggandet, komma ut och jobba! Och börja betala av CSN, hehe...

Nä ni. Ger upp det här inlägget. Hoppas att jag kommer på något med lite mer substans att skriva, för skriva vill jag! Ikväll!

1 kommentar: