onsdag 6 maj 2009

Phew

Den här dagen har varit slitsam. Men kul! Sammanlagt tre studiebesök, lite ångest över att inte få träffa Vincent (var precis utanför hans dagis), ett samtal med min ena bästa vän Melissa, möte med min bästa syster Caroline, hem till min andra bästa vän Anna på middag, och sen Champions League hos Viktors pappa.

Har haft en rolig dag, men nu är jag så sjuuuuukt trött. Dessutom hade jag en psykisk slitsam konversation med Viktor på vägen hem från hans pappa. Nu vill jag mest lägga mig under täcket och somna.

Imorgon har jag först blodprovstagning på vårdcentralen och sen HLR i fyra timmar i skolan. Jag som redan har gått en "kurs" i det är väl inte helt nybörjare, men HLR är ju något viktigt och helt och hållet nödvändigt som uska (hur mycket jag än redan kan det), så det ska bli kul.

Måste säga att jag älskar min utbildning, egentligen. Den känns viktig, och framför allt MIG.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar