tisdag 19 maj 2009

Pyssel

Så var taklampan på plats. Det var en riktig pärs måste jag säga! Vi har ungefär tusen meter i takhöjd, jag är jävligt kort och dessutom väldigt höjdrädd. Jag såg ut som Bambi på hal is när jag stod på den aphöga stegen, och trodde mer än en gång att jag skulle ramla ner. Men nu sitter den där, den fina, fina lampan. Som är i en perfekt storlek för detta rum!

Fick aldrig svar på om det var fjolligt att ha ljus i sovrummet när man är kille. Men jag kände för att köpa både hållare och ljus och hoppas på att det faktum att de är i samma färger som hans favoritlag gör att det är okej. Annars får vi väl plocka undan dem när det vankas besök...
Fyra st är det och de gör sig otroligt bra på fönsterbrädan. Sitter här i mörkret (trots att vi numera har en taklampa..) med bara de ljusen tända. Supermysigt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar