fredag 29 maj 2009

Nu återstår bara väntan...

Var ju på intervju idag. Och jag känner själv att den gick väldigt bra. Har dessutom varit och besökt avdelningen jag hade praktik på, och återigen visat stort intresse för att jobba där i framtiden. Det får vi väl se vad som händer med, men nu har jag ett säkert jobb (som jag visserligen inte tackat ja till än, vi skulle höras igen när mitt utdrag från brottsregistret kommer), och ett som jag känner att jag har goda chanser till. Det är dessutom ett jobb som verkligen växer i mina ögon. Från att vara "bara" ett jobb, till att vara något jag verkligen vill ha...

Ni skulle hört mig för en och en halv månad sen. Jag nästan grät och var övertygad om att jag inte skulle klara skolan, och jag skulle absolut inte få något jobb. Nu vet jag att jag kommer få minst G i alla ämnen, och jag kommer hur det än blir ha jobbat i sommar. YES.

Nu funderar jag på att göra sånt man inte gör så ofta, putsa fönstret i vardagsrummet, samt glaset i balkongdörren. Vill få upp mina gardiner där igen, och vägrar sätta upp dem i ett smutsigt fönster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar