lördag 23 maj 2009

I love you

Viktor var lite sen hem igår, men vi hann ändå med en liten fördrink och lite prat. Strax innan 19 tog vi bussen bort till restaurangen, ett jättemysigt ställe som ligger på en bakgata nära Hötorget. Vi åt en underbar middag och delade på en flaska gott vin.
Från restaurangen gick vi hem. På vägen stannade vi på ett ställe som heter Treat, där vi drack varsin öl.
Väl hemma hade jag förberett jordgubbar doppade i vit choklad och bubbel. Det intog vi på balkongen i mörkret, och hade djupa samtal om både det ena och det andra.

Jag är väldigt glad över att vi bestämde oss för att utföra våra planer, för såhär i efterhand känner jag att det var värt vartenda öre!

3 kommentarer:

  1. Låter som en fantastiskt mysig & underbar kväll!

    SvaraRadera
  2. Såna där kvällar borde man unna sig oftare =)

    SvaraRadera
  3. åh treat! Mys där hängde jag jämt när jag gick i norra real :) after school ;) lite sunkigt, men funkar bra som hak.

    SvaraRadera