lördag 9 maj 2009

Jag har haft ganska många tillfällen på sista tiden då jag satt mig ner och verkligen sett allt det fina jag har i livet. Det är som om jag har dragit upp en rullgardin och allt ljus och all kärlek nu kan strömma in genom fönstret. Jag har förmånen och äran att ha helt underbara människor i mitt liv!


De uppenbara, Vincent, Viktor, mamma, pappa, en drös med syskon, Dannie, Anna, Saga, Melissa.
Utöver dem har jag en trogen vänskara som bl.a. innehåller Nikki, Lisa, Jeanette, Anna H-K, Sofia. Underbara vänner som finns där hur ofta eller sällan vi än hörs!
Sist men inte minst vill jag nämna några nya människor som tillkommit på sista tiden. Människor som tagit emot mig med öppna armar och som räknar med mig vid tillställningar och i framtiden. Som tänker på mig som individ, inte som ett "bihang".


Jag har ju "fördelen" att ha tre familjer. Två som jag föddes in i, och en som jag skapat/skapar själv. När vi firar min födelsedag kommer alla tre vara samlade samtidigt. En tanke som skänker mig så mycket ro, och kärleken bara flödar i mitt hjärta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar