måndag 11 maj 2009

Min glädje idag!



Här ser ni mina två nya ögonstenar. Har äntligen, äntligen hittat en svart maxiklänning. Att den har flätade axelband och känns helt lyxig att ha på sig gör den helt perfekt. Gud vad jag älskar den!
Den andra behöver väl ingen närmare beskrivning. Underbar klänning, helt enkelt!

Bör tilläggas att jag var på typ varenda H&M innan jag hittade dem i rätt storlek. Expediten sa att det är bland de absolut sista 34:orna i Stockholm, och att det inte kommer in fler. Gjorde inte min lycka mindre, om jag säger så!

3 kommentarer:

  1. Viken av dom är Dannies födelsedagspresent? ;-)

    SvaraRadera
  2. Sv: Hon är snäll den där... undrar hur mycket hon älskar mig =D

    SvaraRadera
  3. Jag har den högra ;) Båda klänningarna fanns i alla storlekar här, men det är iof Luleå, hit kommer allt ett halvår efter ;p Kramar och kärlek till världens finaste Nathalie!

    SvaraRadera