tisdag 26 maj 2009

Det kanske löser sig för mig ändå

Har strul med CSN. Två veckor (dvs ca 4100 kr) saknas på den här terminen. De har alltså fallit bort i min ansökan, av någon anledning. Har ringt CSN mååånga ggr angående det här. Idag verkar det ha löst sig, äntligen. Ska göra en ändring, och hon jag pratade med har mig på manuell bevakning och kommer ändra min utbetalning samma sekund som hon får in ändringen.

Dessutom har jag ett viktigt möte idag, som jag hoppas går vägen. Och som om inte det vore nog väntar jag på ett viktigt samtal, och jag hoppas att även det går som jag önskar.

Om allt det här klaffar borde inte en liten semester vara allt för långt bort. Kanske inte exakt när jag önskar, men jag behöver nog inte vänta i all oändlighet.

Och, om två och en halv vecka, är jag klar uska. HUR BRA ÄR INTE DET!?

1 kommentar: