söndag 21 juni 2009

Utan mina killar

Vincent har åkt till Sebastian nu. Viktor är fortfarande borta. Så nu är jag själv.

Hör ganska ofta från en nära vän att jag måste lära mig att uppskatta mitt eget sällskap. Att jag måste lära mig att tycka om att vara själv. Men när jag är själv kommer ju alla känslor och tankar, och jag har ingen att dela dem med. Jag tycker bara att det är svårt att vara ensam, vad vill jag göra? Hemmaspa? Läsa en bok? Plugga?

Nä, jag spenderar hellre min tid med att busa med Vincent. Eller prata med Viktor om allt och ingenting. Det är sånt jag tycker om :)

1 kommentar:

  1. Varför är du inte mer med Vincent nu när tiden verkar finnas? Handlar det om din/min vecka så har nog S fått flera veckor i försprång. Snart är han 18 och flyttar hemmifrån.

    SvaraRadera