fredag 26 juni 2009

Jag måste börja tro på mig själv

Sebastian sa en fin sak här om dagen. Han sa att han alltid har vetat att jag kan klara av vad som helst, och att den enda som inte tror på mig är jag själv. Jag är den som sätter upp alla hinder.

Han har så rätt. Jag var, precis som alltid, övertygad 0m att provet inte skulle gå bra idag. Maxpoäng var 29, jag svarade för 26 poäng. Fem av de poängen är jag lite osäker på, men 21 poäng borde jag kunna skrapa ihop. Det ger ett betyg på VG, högsta möjliga på just det här provet.

Så vad oroar jag mig för hela tiden? När är det dags för mig att inse att jag kan?

1 kommentar:

  1. Han verkar vara en klok man denna där Sebastian.
    Inte nog med att han är klok, han måste ju ha någon superkraft som gör att han klara av att få dig att förstå hur jäkla bra du är!

    En annan har ju försökt allt, utan att SLÅ, för att få in det i din envisa skalle i flera år nu. :-)

    Puss o kram på du bästaste tjejen <3

    SvaraRadera