söndag 7 juni 2009

Onsdagen den 3 juni

I onsdags var jag och Viktor på ett efterlängtat besök. Vi åkte till hans mamma + familj där det vankades födelsedagsfirande eftersom att Viktor fyllde år. Vi hade en väldigt trevlig kväll i världens mysigaste lägenhet. När det blev dags för att dra sig hemåt bestämde vi oss för att sova kvar.

För er som inte känner mig är väl inte det här inlägget så speciellt. Men för er som gör det (Viktor, Anna, mamma, pappa...), ni vet exakt vad det betydde. Ni vet också ganska bra vad som rörde sig i mitt huvud innan vi kom dit (förutom Viktor, han är ju kille;)). Hur nervös jag var. Men jag tror att det gick bra. Jag tycker det i vilket fall som.

Ja, det var en viktig dag i mitt liv. Något jag sett fram emot och fasat för ganska länge (en sisådär fem år snart). Och nu när det är över ser jag istället fram emot att träffa hela familjen fler gånger, och lära känna dem lite bättre. Än så länge går det ju bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar