måndag 22 juni 2009

:)

04.30 ringde väckarklockan idag. Så jag har nu varit vaken i 95 minuter. Det gick bra fram tills nu, nu vill jag mest av allt sova :)

Men jag ser fram emot att jobba idag. Det ska verkligen bli kul. Jag skulle kunna rabbla upp tusen bra saker med mitt jobb, som inte på något sätt grundar sig i min egna objektiva syn på det. Saker jag nog aldrig hade sett utan de kurser jag läste under min utbildning.

Ja, det känns fortfarande som att det var värt det. Jag hade kunnat bli vårdbiträde på något hem, men valde att satsa lite. Nu är jag undersköterska på en avdelning som många drömmer om att jobba på.

Smsade med Viktor under morgonen (på semestern är man vaken hela nätterna förstår ni :)), och på onsdag kommer Vincent igen. Det här klarar jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar