måndag 22 juni 2009

Jag överlevde dagen

Dagen gick alldeles utmärkt. Inte så värst händelserik egentligen, allt hände när vi hade rapporterat över vår patient :) Typiskt. Men jag har istället haft tid att gå igenom en hel del viktiga saker på avdelningen, och haft rundvandring till alla andra avdelningar som är bra att hitta till.

Svängde förbi Viktors lägenhet på vägen hem. Hade glömt lite saker som jag inte kan klara mig utan i en vecka till. Det var såklart skumt att vara där, utan att han var där eller åtminstone på väg hem.

Sista stoppet blev centrum här i Södertälje, där jag bl.a. köpte hårfärg som jag nu sitter med. Ny mascara blev det också, Max Factor fake lash blabla. Har någon testat den? Är ni nöjda? Den var på extrapris på H&M, enda anledningen till att jag tog just den :)

Anyway. Ge mig något att blogga om. Jag är sugen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar