lördag 13 juni 2009

Som en liten nyckelpiga

Känner mig så himla liten och ynklig idag. Fryser och mår inte helt bra i kroppen. Och så är jag ensam. Viktor är på någon himla festival och där spelar två artister som jag verkligen ville se, och några till som jag inte skulle tackat nej till. Han är dock cool som fick gå in som press, själv är jag ju bara en vanlig Svensson med coolt efternamn... Så jag fick minsann stanna hemma.

Idag öppnade jag min mattebok för första gången. Läser en sommarkurs förstår ni. Matte brukade vara mitt favoritämne, men det blev många suckar idag. Tur att Viktor är ett otroligt mattesnille, så jag har ju gott om hjälp. Borde fortsätta med den där fasansfulla matten, men det tar liksom emot lite när jag är själv. Trots att jag har två jag kan ringa och fråga saker...

Middag borde jag också fixa. Men jag vet inte alls vad jag ska äta. Vilket i-landsproblem va...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar