tisdag 23 juni 2009

Jobb

Ska till jobbet om ett tag. Jag älskar som sagt att åka dit. Det är så fint och skönt och älskvärt där. Jag är så glad över att jag har fått jobb på den avdelningen jag är på. Man känner sig uppskattad och viktig där, och det är med glädje i kroppen jag åker dit.

Inatt drömde jag att jag försov mig och kom väldigt sent. Det har jag visserligen drömt nästan varje natt innan jag ska jobba. I just den här drömmen kom jag fyra timmar sent. Det är ett halvt pass. Kanske inte så himla uppskattat ;)

Imorgon är jag ledig och ska därför ha Vincent igen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Har honom till morgonen på fredag. Sebastian hämtar honom från dagis, för de skulle åka till farmor och farfar i helgen. Och jag jobbar på lördag, men hade tänkt lämna honom på morgonen då.

Iaf. Skulle vilja åka till Ikea, men jag vet verkligen inte hur vi ska lyckas klämma in det. Är visserligen ledig imorgon, men borde plugga matte inför mitt prov som är på fredag. Och det var något som gjorde att vi inte kan åka på torsdag, men nu kommer jag inte ihåg vad det var. Hehe. Kanske var det tänkt att jag skulle plugga då också, minns verkligen inte :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar