onsdag 17 juni 2009

Så sjukt soft

Sen jag kom hem från jobbet idag har jag legat i sängen och tittat på tv, precis varenda sekund typ. Först var det lite jobbigt, sist jag sov i Södertälje var Viktor också här. Sen sket jag i det och började njuta av alla egentligen onödiga serier jag tittat på.

Ska lägga mig för natten ganska tidigt idag, och sova hur länge som helst. Imorgon tänker jag njuta, njuta, njuta av Vincents sällskap. Vi ska äta frukt nere vid Maren till mellis tänkte jag. Kanske lite jordgubbar :) Har tagit ut mat från frysen till middag, så jag tänkte ägna dagen åt sånt som han tycker är kul, och inget annat. Det är sällan man har tid att unna sig den lyxen, som mamma-son. Det är alltid tvätt, städning, matlagning osv som ska tas hand om.

Nu börjat mitt program igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar