onsdag 10 juni 2009

Fredagen den 5 juni

I fredags fyllde jag alltså år. 21 år. Asgammal! Vi började med att vakna supertidigt, av ingen anledning. Vi började prata om mat, vi var båda hungriga, men vi ville gärna somna om. Tillslut lyckades vi.

När vi sen vaknade vid 9 påminde jag Viktor om att jag ville ha frukost på sängen, färska frallor med salami och brieost! Och underbar som han är gick han till Ica och köpte saker :)

Kl 10 hade syster skolavslutning, där hon skulle sjunga. Hennes skola ligger väldigt nära där Viktor bor, så det var klart att jag var där och tittade. Bäst var hon!

Resten av dagen gick egentligen åt till att fixa saker. Sminkkursen på MUS, ärenden på stan, och inte allra minst att vi skulle fixa iordning oss inför festen vi skulle till på kvällen. Och så fick jag mitt underbara halsband, såklart :)

Ja, på kvällen var det alltså dags för fest. Det var första gången jag skulle träffa hela tjocka släkten. Viktors ena släkt alltså. Och jag var hur nervös som helst. Fast jag hade en jättetrevlig kväll, och vi åkte inte hem förrän vid 03 eller något sånt. Kanske ännu lite senare, solen höll på att gå upp... :)


Den här klänningen hade jag på mig på festen. Assnygg. Men Hollywood-tejpen som höll urringningen på plats gav mig världens reaktion...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar