fredag 9 oktober 2009

stylebystars

Jag har ganska många klänningar från internetbutiken stylebystars.com. Har varit jättenöjd med dem.

Senaste beställningen la jag för typ... Tre månader sen? Köpte två st, en klänning skulle skickas inom fem veckor. Man förskottsbetalar hos dem. Sju veckor senare, fortfarande ingen klänning. Mailar och frågar vad som hänt. Deras första svar är att de redan har skickat ut ett paket till mig. JA, MED DEN ENA KLÄNNINGEN JA, SOM JAG SA I MITT FÖRSTA MAIL. Svarade, ytterligare några dagar senare svarar de att de kan skicka en i en storlek större, för de mindre är slut.
1, enligt hemsidan finns rätt storlek kvar.
2, HUR kan det ta TVÅ VECKOR att klämma ur sig det svaret?

De får väl skicka den större, men är den för stor har jag sagt att jag vill returnera den gratis. Sen kommer jag aldrig, aldrig mer handla hos dem. Så sjukt dålig service. De har som sagt fungerat jättebra, när allt gått rätt till, men problem klarar de tydligen inte av att lösa.
IDIOTER. SJUKT SUR.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar