söndag 11 oktober 2009

Nu förtjänar jag att sova :)

En hel del rensande och lite sorterande senare är jag redo för sängen. Och jag förtjänar att inta den ikväll!

Imorgon ska jag ta tag i det där igen, då ska allt som jag bestämde att det får stanna kvar i hushållet sorteras och få en plats. Lyckas jag inte ryker det.

Känns väldigt skönt att göra sånt här, rensa. Jag gör det varje gång jag flyttar, både när jag packar och packar upp. Jag har alldeles för mycket saker och har alldeles för svårt för att skiljas från krimskrams som av någon anledning har ett känslomässigt värde för mig.

Målet är att den dagen jag flyttar ihop med "Någon" ska allt skit vara borta. Det är väl knappast schysst att låta någon annan dras med mina onödiga småsaker :)

Godnatt allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar