söndag 11 oktober 2009

Härliga helg!

I fredags hade jag och Viktor alltså fredagsmys. I lördags sov vi länge, länge, och åt lunch tillsammans. Sen åkte jag till Södertälje där jag spenderade en efterlängtad kväll med min lilla älskling. När han hade gått och lagt sig började jag sy på mina draperier som ska avskärma sängen från soffhörnan. Gick okej!

Kl 02.36 vaknade jag av att telefonen ringde. "Jag har plingat nu". Eh, va? Det visade sig att Viktor var strax utanför min port. Jag hade ingen aning om att han ens funderade på att åka hit, men det var en otroligt mysig överraskning.

Idag fick vi en jättelång sovmorgon, och när vi vaknade bakade jag och Vincent scones. Sen åt vi frukost alla tre, busade i sängen (gjorde kullerbyttor, t.ex). Strax efter lunchtid gick vi ner till centrum där vi åt, och sen vinkade vi av Viktor vid tåget.

Väl hemma igen hade jag och Vincent ett mysbad, därefter busade och lekte vi, och åt en lätt middag. Nu ligger han och sover sött i sin säng, medan jag tar hand om tvätten och lite annat sånt där som man måste göra när man är vuxen.

Har haft en helt underbar helg, med mina absoluta favoritkillar. Jag älskar att umgås alla tre, jag älskar att Vincent tycker så mycket om Viktor, och att Viktor uppskattar Vincent också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar