lördag 31 oktober 2009

Ännu en natt

Fem jobbtimmar har gått. Fem och en halv kvar. Är rätt så lugnt här. Både bra och dåligt. Jag börjar se ut som en zombie, och vill mest hem till sängen. Slutar, enligt schemat, 07.15. 08.30 borde jag vara innanför ytterdörren där hemma, och förhoppningsvis nerkurad under täcket.

Skulle sovit hos Viktor, men han är ändå inte tillgänglig. När jag kommer hem ska han iväg, så jag bestämde mig för att sova hemma. Finns väl alltid något att roa sig med, som att hämta ut mina nya skor och lite sånt.

Jag är för övrigt fortfarande riktigt sliten efter förra helgens jobb. Det är helt stört. Sitter här blek med påsar under ögonen, och gäspar var och varannan sekund.

Ja, fem och en halv timme kvar var det... (jag är iaf glad över att jag har ett jobb!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar