tisdag 27 oktober 2009

Det går fort när man har roligt!

Strax efter att jag hade skrivit det förra inlägget satte jag mig och verkligen tog tag i julklappsproblemet. Och vips var jag i princip klar! Har en idé om vad pappa ska få, mamma likaså. Viktors ska beställas, och jag måste komma på en till min syster. Annars, klar!

Har även lyckats beställa en julgran (tänker inte ha en riktig, sorry!), med färdigmonterade lampor ;) Så nu ska jag bara införskaffa en stjärna att ha i toppen. Känns bra!

Älska nätshopping ;)

2 kommentarer:

  1. Jaså? Vad är det som skiljer sig från den förlossningen jag födde på och den du arbetar på då? Nyfiken.

    SvaraRadera
  2. Okej. Dom ville tydligen inte undersöka mig eftersom att vattnet hade gått, men jag bröt nästan ihop när dom sa att jag skulle få åka hem. Jag var så otroligt less på att behöva lämna bort min dotter och åka fram och tillbaks flera dagar till förlossningen (8 mil enkel resa) och hemskt otrevlig personal var det också alla gr förutom den sista gången. Den sista veckan innan lillen tittade ut var verkligen hemsk. Men tillsist kom han ju ut och fort gick de när jag fick hjälp på traven utav de värkstimulerandedroppet : )

    SvaraRadera