måndag 19 oktober 2009

Mitt nya jobb

Började på den nya avdelningen idag. Kändes fantastiskt! Det är samma ställe jag hade praktik på i våras, de ringde helt out of the blue för några veckor sen och ville anställa mig :)

Har intro idag och imorgon, sen är jag on my own så att säga. Har som sagt redan en del pass inbokade, så det känns bra. Två jobb = bra!

Sitter med en kopp te och försöker varva ner lite. Jobba morgon är verkligen inte min grej. Men den ska jag göra imorgon också, så det är bara att pallra sig upp. Men det gick ju idag, så varför skulle det inte gå imorgon.

2 kommentarer:

  1. Hej! Vet inte om du fick min kommentar tidigare?

    Läste det du skrivit i Melissas blogg! Så bra skrivet. Du har mitt dröm jobb.. Jag ska själv
    börjar plugga till uska nästa år och min dröm
    är att få jobba på förlossningen.
    Så jag undrar bara hur du fick jobb där?
    Hur man ska gå till väga?

    SvaraRadera
  2. Tack för ditt svar! :-)

    Va roligt! Jag ska försöka mitt bästa.
    Tycker det verkar så härligt att få jobba där
    små fina liv föds till.

    Hur var det för dig ibörjan? Blir man inte mycket
    känslosam? Jag är verkligen avis på dig!

    Hur länge har du jobbat inom förlossning?

    SvaraRadera