söndag 4 oktober 2009

Miniresort

Efter att ha åkt in och ut på sjukhus den sista tiden har jag inte riktigt vågat mig på att vara ensam en längre period (typ en vecka) med Vincent. Därför har vi bott hos min pappa i några dagar. Vincent tackar knappast nej till att vara med morfar, Dannie, moster och morbror.

Jag var på underBARA BARN igår alltså. Övervägde att ha Vincent med mig, men han hade sällis av både moster och Linnea och ville inte följa med. Så jag och Viktor gick själva. Handlade på Nova Star, det överlägsna jeansmärket. Hade hoppats på att hitta något på Gangstar, men blev besviken över utbudet. Men det är klart, jag har ju redan handlat det snyggaste de har ;) Blingo hade en tröja, dock inte den jag helst ville ha, och besöket hos me&i resulterade i... Ingenting.

Vi gick även på de båda hemmässorna som går nu i helgen, och drömde oss bort bland snygga badrum och utomhuspooler. Känns tryggt inför framtiden, vi vill ha i princip exakt samma saker!

Innan jag begav mig till Jakobsberg igen fikade vi och tippade på Stryktipset. Det är vår nya lördags"tradition", som vi började med för att fördriva tiden på sjukhuset. Det här var tredje lördagen, och vi gör så att vi först tippar var för sig, och sen lägger vi ihop dem till en gemensam rad. Föregående två veckor har jag vunnit av oss två, den här veckan vet jag inte än.

"Snart" ska vi bege oss till Södertälje, där en vecka hos pappa väntar. Vincent är verkligen underbar vid överlämningar, blir sällan ledsen utan ser det positiva i att vara hos pappa i några dagar. Pappa har ju Mora Träsk på film, det har ju inte mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar