tisdag 27 oktober 2009

Är det här jag?

Är så otroligt sliten nu för tiden. Ett vrak. Ser mig själv i spegeln och undrar om det verkligen är jag. Har gått upp i vikt, kilona sitter på helt fel ställen. Är konstant trött. Sliten, som sagt.

Imorse fick jag och Viktor världens sovmorgon. Vincent är sjuk, ögoninflammation. Men att han skulle sova 19.30-08.20 hade jag aldrig kunnat drömma om.

Eftersom att Vincent är sjuk fick vi ställa in alla veckans planer. Nu har vi en massa tid att fördriva. Idag har vi dansat till Mora Träsk, byggt tågbana och tvättat. Efter mellis tänkte jag åka ner till centrum, bara för att. Typ.

På torsdag ska vi iaf till Anna och Saga. Tills dess räknar jag med att han är frisk. På fredag MÅSTE han vara frisk, jag ska jobba natt och behöver verkligen all vila jag kan få...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar