tisdag 16 mars 2010

Lösningar

Anonym undrade vad som händer med Vincent i och med flytten. Han går kvar på sitt nuvarande dagis i fram till juni. Tanken är sen att skola in honom på en ny förskola i början av augusti, när de kommer tillbaka från semestern.

Vincent kommer under en period få bo hos någon av oss i veckorna, och den andra på helgerna. Jag behöver inte säga vem jag hoppas på att han kommer bo hos va?

Jag vill liksom inte säga för mycket, jag vill inte trampa Sebastian på tårna eller gå ut med hans eventuella planer i detalj. Tanken är i alla fall att han också inom en snar framtid ska flytta närmare stan, det har varit planen ett bra tag. Jag tror att Vincent tills dess kommer bo hemma hos mig, för att förhindra att han måste byta dagis en gång till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar