tisdag 30 mars 2010

Balsam för själen

Idag gick lasset till tippen och en second hand-butik. Jag blev av med så sjuuuukt mycket saker. Herregud vilken befrielse! Hoppas på att bli av med ännu mer när jag och Viktor packar upp, tillsammans. Vi måste vara stenhårda på att inte behålla något onödigt, för ingen av oss vill ha det. Vi vill inte ha saker framme.

Det i kombination med att jag har sålt saker, både möbler och kläder, gör att jag har rätt lite att flytta. I mina mått mätt alltså. För det är en del packade kartonger, och lär bli några till. Hehe. Men jag är stolt över att jag gjort mig av med så mycket som jag gjort!

1 kommentar:

  1. Visst är det skönt när man har röjt under allt skräp man samlat på sig!har också jättesvårt för att kasta saker men är man två som kastar saker blir det mkt lättare. Hade jag varit själv så hade det mesta onödiga garanterat fortsatt att sparats och samlat damm =)

    SvaraRadera