fredag 5 mars 2010

En bra fredag

Dagen började bra, och har fortsatt likadant.

Först fick jag sovmorgon. En timme extra. Tack Vincent! Sen blev jag skjutsad till mitt utlämningsställe för att hämta ut mina Jimmy Choo-skor. Tack grannen! Därefter åkte vi och åt lunch, jag och grannen alltså, och han bjöd. Tack igen! In på H&M, och där var min tröja slut. Lyckades lägga undan en inne i stan, som Viktor hämtade ut. Tack fino! Plockade upp Vincent på dagis, som alltid blir lika överlycklig över att se mig och slänger sig runt min hals. Tack älskling! Till centrum, där vi fick älskvärt sällskap. Tack Nikki, Tindra och Delta! Gick och köpte en assnygg windstopper och ett par skalbyxor till Vincent. Tack PO.P! Sist men inte minst, hämtade ut mina Sonia Rykiel-kläder. Tack H&M!

Bilder borde jag ju visa, men jag hatar att fota i mörker. Så imorgon, hoppas jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar