söndag 21 mars 2010

Back to business

Med kalaset avklarat är det dags att gå tillbaka till vardagen. Den vardag som innebär flytt om två veckor. Med allt det innebär. När Vincent nu ska spendera en vecka hos sin pappa så måste jag passa på att göra sånt som är svårt med honom hemma. Packa ner hans rum, t.ex. Men det är mycket att fylla ut tiden med. Torsdag och fredag jobbar jag. Skola måndag och onsdag. Inlämningsuppgifter. Fördjupningsarbete. Och så flytten.

Ska lägga upp lite saker på blocket idag. Sålt tre saker den här veckan, nu hoppas jag på att sälja fem saker till. Det skulle behövas, lite mindre att ta med sig.

I den här flytten har jag verkligen gjort mig av med mycket. Och jag hoppas och tror att jag och Viktor lyckas rensa ut ännu mer när kartongerna packas upp igen. Men än så länge så har saker sålts, kastats, getts bort eller skänkts till någon second hand-butik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar