fredag 5 februari 2010

Natt

Vincent sover sen länge tillbaka. Med 39 graders feber, stackarn. Tyckte väl att det var rätt märkligt att han bad om att få gå och sova redan vid halv sex. Men han mår okej, han var lite hängig och varm, men inget mer.

Jag tänkte också gå och sova nu. Min fina, lila matta är rensad. Och rensningen av bokhyllan har börjat. Hittills har jag fått ihop en hel flyttkartong med saker som ska skänkas. Känns bra! Har en heeel del att sälja på Tradera också, kläder då givetvis, och borde sätta igång med det snart. Rensa var det ja...

Tycker det är himla jobbigt när man har säsongsbundna saker. Som vinterytterkläder. Det ska jag ju vänta med till i höst att sälja! Alltså måste det ligga och "skräpa" i någon vrå tills dess. Eller min gamla snowboard som jag borde lagt upp på blocket innan jul. Undra om man får den såld nu? Inför sportlovet menar jag.

Svammel, svammel, svammel. Ska sova nu. Det är ju en dag imorgon också har jag hört!

1 kommentar:

  1. jag tror inte det blir några problem att få din snowboard såld! det är både sportlov och påsklov kvar, så ut på blocket med den!

    SvaraRadera