söndag 7 februari 2010

Äsch

Skulle gått och lagt mig för en timme sen. Fastnade med annat.

"Jag vill avsluta med meningen jag påbörjade mailet igår med, mest för att jag vill förmedla den känslan. "Hade jag träffat dig nu, i den här sekunden, hade jag antagligen slängt mig om dig. Och jag hade gråtit, gråtit ut precis varenda liten känsla som jag har tryckt undan inom mig i så många år".
Samt säga att det finns saker jag saknar med dig som ingen kan ersätta. Hur det känns att krama dig (dina kinder), eller den speciella punkt i ditt ansikte som jag älskade att pussa på."

Jag hoppas att alla som läser den texten verkligen känner hur orden dryper av kärlek.
Nu tänker jag sova, på riktigt. Vi hörs imorgon.

1 kommentar:

  1. hej, hittade dig via en kompis kompis blogg:) Har följt dig till och från, ändå sedan din förra blogg. Tittar in här med jämna mellanrum, men nu tänkte jag att det var dax att lämne ett litet meddelande. Texten ovan berörde mig starkt, den träffade mitt hjärta och känns igen. Men det jag egentligen ville säga är att du är en grym tjej, men skinn på näsan och samtidigt med känslor. Du har haft mycket motgångar men ändå fixat det. Jag önskar alla människor hade lite av din kraft, för trots allt brukar du lösa upp situationerna om jag förstått dina inlägg rätt. Det är bara att fortsätta i samma anda, uppskatta dig själv lite mer och bara fortsätta på samma sätt som du gör, Du kommer gå långt och är en tillgång i vårat yrke. Arbetar själv som ssk. Ta hand om dig, viktor och vincent! Kramar från den anonyma!

    SvaraRadera