fredag 5 februari 2010

Äsch

Fick nyss lära mig the hard way varför man inte bör äta vid datorn. Jag har numera kaviar mellan två tangenter :)

Har suttit och surfat runt på en sida där folk har skapat album med bilder hemifrån. Renoveringar osv. Man blir ju lagom sugen på att köpa ett hus och renovera. Eller en lägenhet för den delen. Beundrar alla er som gör eller har gjort det!

Undra hur det skulle se ut hemma hos mig, om jag fick möjligheten att bo precis som jag ville. Jag har nog inte riktigt definierat min inredningsstil. Tycker att så himla många saker är fina. Skulle säkert bli en herrans blandning, men det skulle ju i vilket fall som bli personligt :) Fast det skulle nog gå mycket i svart, vitt, grått och någon färg. Lila, turkost, eller kanske rött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar