måndag 1 februari 2010

Fyra saker

1. Sov i ca fem timmar efter helgens jobb. Är inte så pigg. Men...

2. ...jag ska snart, äntligen, hämta Vincent! Igår ringde han mig och sa godnatt (det gör han visserligen rätt ofta), och han berättade att han hade åkt skidor. Han var riktigt stolt!

3. Viktor kommer också ikväll :)

4. Idag kan ni läsa en intervju med mig på alltombarn.se. Vet dock inte om de eventuellt ska uppdatera med mer bilder, verkar inte som att de jag skickade kom fram. Om de inte gör det, får jag helt enkelt visa här i bloggen istället :)



Såhär ser det ut när man går in på alltombarn.se idag!
Klicka på bilden för att komma till intervjun

3 kommentarer:

  1. Vilket bra reportage. Bra oxå att BVC så tydligt kan hjälpa även om de inte kan bota. Fritz hälsar att du är jättesnygg på bilderna.
    Katten-Katten

    SvaraRadera
  2. Vilket intressant reportage! och vad starkt av dig att gå ut och berätta om depressionen. Tror att många känner igen sig i det du berättar. Även om jag inte kunde klassas som just deprimerad så jag gjorde också det, speciellt i det då du nämnde att du fick ångest över att du inte orkade göra saker. Kände precis samma sak! "vad är det för fel på mig...alla andra gör ju det..."

    Skönt att höra att du lyckades ta dig ur det också!

    SvaraRadera
  3. Katten: Tack! Och tacka Fritz också, han är allt bra rolig!

    Linda: Det känns bra att ha "gått ut" med det på det sättet, eftersom att många som sagt tror att de är ensamma. Tänk om alla bara förstod att det är rätt vanligt, vad lättare allt skulle kännas då.

    SvaraRadera