lördag 20 februari 2010

Jobb!

Det är exakt en vecka sen jag jobbade. Har tackat nej till ett erbjudande i veckan. Men nu, nu ringde de och behöver någon till inatt. Så vår "bara-stanna-hemma-och-städa-dag" omvandlades till att åka till morfar. Vincent är överlycklig. Annars är han verkligen inte särskilt pigg på att ändra planer, har man sagt något så är det det som gäller. Med all rätt. Man måste förbereda honom, annars blir det bråk. Men nu ser han bara fram emot att få åka till sin favorit!

Och jag, jag är trött och utmattad trots en 12-timmarsnatt. Men jag ser fram emot att jobba, det gör jag verkligen. Dessutom har jag tackat ja till väldigt mycket på sista tiden, sådär i sista sekund, och det måste ju vara uppskattat.

3 kommentarer:

  1. Favoriten gillar att ha sin favorit här med =)

    SvaraRadera
  2. Hejsan!

    Jag är en yngre mamma, precis som du själv, och jag håller på med en liten undersökning, så jag har en fråga till dig som jag skulle bli väldigt glad om du svarade på.

    Frågan lyder: Sedan du blev mamma, har du funnit några FÖRDELAR med att vara just en UNG mamma? Ge exempel.

    Jag vore tacksam om du skickade ditt svar till min mailadress som jag fyllt i. Som en del av undersökningen kan jag dock inte ge ut min bloggadress förrens du svarat på frågan.

    Jag är enormt tacksam för din medverkan!

    /S. M.

    Mail: vinter_sorg@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. DEet finns inget som slår morfar i Viktors värld. Möjligen att få bestämma över mamma och det stämmer kanske även för Vincent?

    SvaraRadera