söndag 7 februari 2010

En plötslig rädsla

På sista tiden har jag, av någon anledning, blivit rädd för att jag inte ska kunna bli gravid i framtiden. Jag vet inte ens varför jag har börjat tänka på det på det sättet. Jag har hittills varit vad min mamma kallar för en "frögurka". Vincent blev till trots p-piller. Kanske är det senaste tidens missöden som orsakar denna obefogade rädsla. Det har skett för många "olyckor" "där nere".

Tids nog får jag väl veta. Och jag har ju alltid min älskade Vincent. Men jag tänker inte förneka att jag mer än gärna får fler barn när jag är klar med allt pluggande...

1 kommentar:

  1. De där är ingen rolig tanke...Tyvärr bär jag den med mig jämt. Tänk att inte kunna ge vår son ett syskon! Tyvärr har vi försökt så pass länge att jag börjat känna att de räcker med Edvin...mot vår vilja men det är "lättast" att tänka så bara för att slippa bli besviken om de inte blir fler barn..
    Önskar dig all lycka med framtida syskon när det blir dags! Kram

    SvaraRadera