onsdag 6 januari 2010

Tacomys

Idag bjöds det på tacos hemma hos familjen Vargavinter. Mina älskade, älskade Vargavintrar. Jag är så blessed som får ha dem i mitt liv. Melissa och Hadi, kanske jordens mest avslappnade människor, och deras små trollungar.

Dagen till ära var Viktor med hemma hos dem. Och Vincent såklart. Det är lycka för mig, även om den yngre var rätt trotsig idag. Mina bästa vänner, och min lilla familj.

Imorgon ser jag fram emot att träffa Nikki, Tindra och Delta. Den här veckan är verkligen underbart planerad. När senast gjorde jag bara sånt här, passade på att njuta av att vara ledig? Dammråttorna samlas under sängen, och jag orkar inte ens bry mig! Jag bara njuter, av att få träffa mina underbara vänner.

1 kommentar:

  1. vargavintrar här. =) tack för en finfint mysig eftermiddag! jättekul att träffa dig, herr V och "pinte", och bättre middagssällskap och bättre middag än tacos får man leta efter! kram

    SvaraRadera