onsdag 6 januari 2010

För själen

Nikki, Melissa och Anna, hos er kan jag alltid tanka energi. Hos er kan jag alltid slappna av, och bara vara. Hos er känner jag mig trygga.

Min ringa skara har utökats av en tjej som heter Linda. Kanske den enda vän jag har pga mig, inte för att jag har barn. Vi läste Sjukvård ihop. På måndag ska vi träffas och gå på bio. Snälla, rara Linda.

Ibland vill bara hjärtat svalla över av alla känslor. Vilka underbara människor jag har förmånen att ha i mitt liv! Ingen nämnd, och ingen glömd. De är i vilket fall som fantastiska allihop!

1 kommentar:

  1. Ang disktrasor, var hittar jag sådanna och hur tvättar du dom?

    Det är lätt hänt att falla tillbaka men det gäller att komma upp igen och se frammåt. Vincent, Viktor, jobb, framtid osv.. Alla dagar måste inte vara 100% ibland får man ligga lite lägre

    Jag finns vad som än hännt mellan oss så finns jag.

    SvaraRadera