torsdag 14 januari 2010

Estee Lauder


Har sen två år tillbaka ett mineralpuder från Make Up Store. Samma burk har räckt såhär länge, och än har den lite till att ge.

Hittade ett mineralpuder-test här om veckan, där vinnaren var ett från Estee Lauder. Så idag, när jag och Viktor hade en liten shoppingrunda på NK passade jag på att kolla på det. Och det blev ett köp. När jag kom hem var jag såklart tvungen att testa och... Alltså, det är underbart! Det är perfekt! Jag visste inte ens att det var såhär jag ville att ett mineralpuder skulle se ut, men nu vet jag.

Så alla som vill testa något nytt, köp det. Det kostade 405 kr för en burk, och de räcker verkligen länge. Appliceringstekniken är lite annorlunda än det jag är van med, här stryker man på pudret istället för att arbeta in det med cirklar.

U-N-D-E-R-B-A-R-T!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar