fredag 25 december 2009

Phew. De senaste dagarna har varit stressiga! Såg fram emot en lugn 22 december, men de planerna kunde jag glömma när jag kl 14 blev inringd att arbeta. Var bara att åka hem, expresspacka saker för fem dagar hemifrån, och ta med Vincent till sin morfar. När han var avlämnad åkte jag och arbetade natt. Den 23 åkte jag runt i vad som kändes som halva Sthlm, firade minijul med pappa och co, och sen jobba natt igen. På julaftons morgon sov jag i knappt tre timmar innan vi skulle vidare hem till mamma. Och på den vägen är det. Idag har jag jobbat eftermiddag, och tackade nej till ett eftermiddagspass imorgon. Någon dag vill jag faktiskt ägna mig helhjärtat åt min älskade Vincent. Honom tänker jag nu somna bredvid. Efter knappt tio timmars sömn på lite drygt två dygn är jag rätt utmattad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar