fredag 11 december 2009

A little of your time

Jag har lite för mycket att fundera på. Och nu ikväll har jag för mycket tid över till att tänka på allt mellan himmel och jord. Och med inget i varken tvätt- eller diskväg att göra är det lite svårt att värja sig emellanåt.

Imorgon ska jag och Vincent ut på äventyr till Bromma. Julfika med Lisa bestämdes, och eftersom att hon bor på samma gård som mina syskons mamma kom jag på den smarta idén att äta lunch där innan. Vi har inte träffats sen Vincents födelsedag, och hon har rätt nyligen fått barn igen så det ska bli trevligt.

För övrigt inser jag själv hur tråkiga alla såna här inlägg är för alla förutom möjligtvis min pappa. Men det jag vill skriva känns liksom lite för "läskigt". Jag skulle driva en modeblogg istället. Lite mer ytligt sådär! Om jag nu hade garderoben som krävs. Jag äger varken märkesväska eller dyra skor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar