lördag 26 december 2009

Borta bra, men hemma bäst?

Nu är vi hemma efter lite mer än fyra dagar borta. Vi har träffat både pappa och mamma, och idag har vi bara tagit det lugnt!

I onsdags hade vi för tidig julafton hos pappa, med mycket julklappar och trevligt sällskap. Vincent fick allt han har önskat sig, en städvagn med en exakt likadan dammsugare som jag har, lite böcker, lite bilar, och en pyjamas. Själv fick jag ett urfint halsband!

På julafton åkte vi till mamma och hade julklappsutdelning där också. Av mamma fick jag en emaljerad gjutjärnsgryta. Underbar! Så himla snygg! Vincent fick plastdjur, både från bondgården och från djungeln. Av min syster fick jag coola plåster, och Vincent fick ett stickat Mumintroll :)

Viktor och jag förresten, gav ju varandra varsitt par skor för ett tag sedan. Jag fick mina UGGs, han fick ett par vita sneakers. Nu till julafton hade vi ändå köpt lite saker till varandra. Jag fick en fotkräm som jag hade önskat mig, från L'Occitane. Han fick en skjorta, en fotobok och sin favoritchoklad.

En mycket mysig jul har vi haft! Nu är det åter till vardagen (även om jag ju som sagt jobbade typ hela tiden under juldagarna...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar