fredag 11 december 2009

Knäppisdag

Vincent har en ovana. Att vakna kl 5 varje morgon. Har har dock en bra vana också, att lyssna på att han ska somna om. Idag kom han upp till mig kl 06.50, och jag lyckades övertala honom att lägga sig i min säng och gosa. Två timmar senare vaknade vi!

Klockan var närmare lunch än frukost, så vi gjorde pannkakor till brunch. Vincent älskade det, det var ju liksom lite busigt. Någon lunch blev det sen inte, men stort mellanmål och mycket till middag :)

Kvällen spenderade vi i soffan med Mumintrollet och en godisbit var. Vincent var nöjd, jag var nöjd.

Nu sover han, och jag sitter med en kopp glögg. Ska titta på finalen av Idol, själv. Det är egentligen min och Viktors sak, att titta på Idol, men nu är det som det är...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar