fredag 21 augusti 2009

Mys :)

Sitter på tåget hem. Vi fick sluta en timme tidigare idag. Tack sa jag, och antagligen Vincent som kommer få gå hem en timme tidigare.



Han var urduktig imorse. Blir helt glad när jag tänker på det. 



Vi ska ha myskväll idag tänkte jag. Laga mat tillsammans och baka en efterrättspaj! Vi har aldrig fredagsmys osv, vi (nåja han, och jag gör det inte när han är vaken) äter inte godis. Vi fikar någongång kanske, och glass har han såklart fått äta i sommar. Annars är min inställning att han inte behöver sånt, än. Han är så nöjd med russin och torkad papaya, än så länge. Då får han gärna vara det.



Men idag, idag lyxar vi till det. Och det blir dubbel lyx, först själva bakandet, och sen själva ätandet.

Längtar efter honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar